środa, 23 wrześniaCodzienne Wiadomości Biznesowe

Centrala PBX

Centrala PBX

Centrala PBX to nowoczesna technologia, która w dzisiejszych czasach cieszy się ogromną popularnością. Dzięki niej można nie tylko obniżyć koszty swojej działalności, ale również poprawić jakość obsługi klienta w firmie. Każdy przedsiębiorca powinien korzystać z takiej opcji, gdyż ma ona sporo zalet.

Korzyści z korzystania centrali PBX

Dzięki centrali PBX można bez żadnego problemu ustawić zapowiedzi głosowe IVR w telefonie. Opcja ta jest niezwykle popularna, ponieważ każdy przedsiębiorca może wybrać odpowiednie dla siebie preferencję. Można określić autoryzację, ustalić przekierowanie poczty głosowej oraz wybrać dowolną muzykę, którą będzie słyszał klient podczas łączenia. Do centrali można podpiąć naprawdę sporo numerów telefonów. Jest to duża zaleta, gdyż dzięki temu można stworzyć bazę z najpotrzebniejszymi numerami do swoich pracowników, klientów oraz innych osób. Centrala PBX pozwala na nagrywanie oraz archiwizację rozmów, które przeprowadza się przez telefon. Właśnie dlatego rozmówcy czują się całkowicie bezpiecznie. Oprócz tego, taka centrala jest w stanie zaoferować:
– wygenerowanie statystyk oraz raportów
– grupowanie numerów telefonów
– szybką konfigurację.

Podstawowe funkcjonalności centrali Focus PBX

Wirtualna centrala to opcja, która w dzisiejszych czasach przypadnie do gustu wielu osobom. Dzięki niej można nie tylko wysyłać, ale również odbierać ważne wiadomości. Faxy w formie elektronicznej sprawią, że dana osoba oszczędzi na papierze. Dodatkowo w takiej centrali można stworzyć czarną listę numerów. W ten sposób niektóre osoby będą zablokowane i po prostu nie będą miały możliwości dzwonienia. Dzięki temu można kontrolować koszty oraz komunikację wychodzącą firmy. W ramach systemu centrali PBX każdy zainteresowany będzie mógł otrzymać opiekę specjalisty. Opieka przez miesiąc jest całkowicie bezpłatna – co z całą pewnością jest ogromną zaletą dla wielu osób. Service Level Agreement to fachowa obsługa z którą można skontaktować się przede wszystkim przez telefon. Warto to zrobić, jeśli ma się jakiś problem z centralą. Istnieją również dodatkowe opcję. Można na przykład skorzystać z kolejek przelewowych. W ten sposób można skrócić czas oczekiwania na połączenie do Twojej firmy. Opcja ta cieszy się sporą popularnością, więc warto z niej skorzystać.

Jak widać, centrala PBX to doskonała technologia, która ma pozytywny wpływ na prowadzenie firmy. Decydując się na wdrożenie PBX oszczędza się naprawdę sporo pieniędzy oraz czasu. Jest to z pewnością ogromna zaleta.