
Gadżety marketingowe to świetny sposób na zwiększanie zasięgów firmy i budowanie więzi z aktualnymi i potencjalnymi klientami. To również sposób na docenienie pracowników oraz ich osiągnięć. Poniżej znajdują się 4 inspiracje, dzięki którym parasole reklamowe zostaną rozdane elegancko i efektywnie.
Wszelkiego rodzaju gadżety marketingowe są praktyczną inwestycją w wizerunek firmy, którą docenią zarówno pracownicy, jak i klienci czy inni przedsiębiorcy. Ciekawą propozycją są parasole reklamowe, które można wykorzystywać w praktyczny sposób na co dzień. W jaki sposób można je rozdawać?
Parasole reklamowe jako gratis do zamówień
Parasole reklamowe mogą mieć nadrukowane logo firmy, najważniejsze dane kontaktowe lub dowolne inne informacje wskazane przez przedsiębiorcę. Produkcją takich gadżetów zajmuje się m.in. videodruk.pl. Najprostszym sposobem na ich dystrybucję jest dodawanie parasoli reklamowych do zamówień. W zależności od preferencji przedsiębiorcy i rodzaju sprzedawanych produktów mogą one być dołączane do każdego zamówienia lub tylko tych złożonych na określoną kwotę.
Sprawdź również, kiedy warto zainwestować w koszulki z logo firmy.
Dystrybucja parasoli reklamowych podczas spotkań integracyjnych
W wielu firmach okresowo organizowane są wyjazdy lub spotkania integracyjne, dzięki którym pracownicy mogą lepiej się poznać. Nierzadko połączone są one z warsztatami czy szkoleniami firmowymi. Każda z tych okazji jest idealna do wręczenia pracownikom darmowych gadżetów firmowych. Nie tylko poczują się docenieni, ale również będą pośredniczyć w budowaniu wizerunku firmy podczas korzystania z otrzymanych gadżetów. Warto więc decydować się na produkty marketingowe, które można wykorzystać w praktyczny sposób, np. parasole reklamowe, długopisy czy torby bawełniane na zakupy.
Akcje specjalne na targach i wydarzeniach publicznych
Niektórzy przedsiębiorcy decydują się na prezentację swoich produktów lub usług na targach czy innych wydarzeniach publicznych. Rozdanie parasoli reklamowych każdej przechodzącej osobie byłoby niemożliwe, dlatego dobrym pomysłem jest organizacja konkursów, quizów i ankiet, w których można coś wygrać – w tym przypadku parasol reklamowy. Takie akcje dodatkowo zaangażują potencjalnych zainteresowanych.
Alternatywą są losowania w różnej formie spośród osób, które umieściły karteczkę ze swoimi danymi w specjalnie przygotowanym naczyniu. Poza parasolem reklamowym nagrodą mogą być np. zniżki.
Gratis do podpisanej umowy
Jeśli dana firma nie bierze udziału w wydarzeniach publicznych i nie zajmuje się sprzedażą produktów, lecz celem jej działalności jest świadczenie usług, gadżety reklamowe można rozdawać podczas podpisania umowy. Jeśli klient zdecyduje się na skorzystanie z usług lub złoży podpis na formularzu umowy, warto wręczyć mu z uśmiechem parasol reklamowy lub dowolny inny gadżet. Będzie to dla niego miła niespodzianka, która zachęci do kolejnej współpracy.