
Prawda czy fałsz? Demaskujemy wojnę cenową w supermarketach
Ponad 19% badanych klientów stwierdza, że tzw. wojna cenowa pomiędzy największymi na rynku dyskontami jest potrzebna i działa na korzyść konsumentów. Natomiast blisko 39% respondentów zajmuje przeciwne stanowisko. Z kolei najliczniejszą grupę stanowią osoby niezdecydowane w tej kwestii – 42%. Jednocześnie przeciwnicy ww. rywalizacji uzasadniają swoją niechęć. 35% z nich przekonuje, że ww. działania wprowadzają chaos w ofertach tych sklepów. Blisko 19% uważa, że sporo rzeczy w tych kampaniach mija się z prawdą. Natomiast prawie 15% zaznacza, że konsument niewiele na tym zyskuje.Więcej przeciwników19,3% respondentów uważa, że tzw. wojna cenowa pomiędzy największymi na rynku dyskontami jest potrzebna i działa na korzyść konsumentów. Z kolei 38,7% ankietowanych jest przeciwnego zdania,...