piątek, 1 marcaCodzienne Wiadomości Biznesowe
Shadow

bots

Wysokie koszty obsługi klienta. Jak je zmniejszyć?

Wysokie koszty obsługi klienta. Jak je zmniejszyć?

Praca
Świadomi przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę, że obsługa klienta to jeden z ważniejszych filarów budowania firmy, przekładający się na satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. Z tego artykułu dowiesz się, jak to robić dobrze i niskim kosztem. Obsługa klienta jako sposób wyróżnieniaRosnąca konkurencja stale zmusza przedsiębiorców do poszukiwania nowych sposobów na zyskanie przewagi rynkowej. Wysokiej jakości produkty, atrakcyjnie niska cena, sprawna i szybka dystrybucja nie wystarczą, aby wyróżnić się na jej tle i przekonać do siebie klientów. Te sposoby pomogą jedynie wzmocnić silną pozycję firmy. Co jednak zrobić, jeśli dopiero zaczynamy i nie mamy ugruntowanej pozycji? Rozwiązaniem jest zadbanie o wysoką jakość obsługi klienta.Z czego wynikają wysokie koszty obsługi...