
Wysokie koszty obsługi klienta. Jak je zmniejszyć?
Świadomi przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę, że obsługa klienta to jeden z ważniejszych filarów budowania firmy, przekładający się na satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. Z tego artykułu dowiesz się, jak to robić dobrze i niskim kosztem. Obsługa klienta jako sposób wyróżnieniaRosnąca konkurencja stale zmusza przedsiębiorców do poszukiwania nowych sposobów na zyskanie przewagi rynkowej. Wysokiej jakości produkty, atrakcyjnie niska cena, sprawna i szybka dystrybucja nie wystarczą, aby wyróżnić się na jej tle i przekonać do siebie klientów. Te sposoby pomogą jedynie wzmocnić silną pozycję firmy. Co jednak zrobić, jeśli dopiero zaczynamy i nie mamy ugruntowanej pozycji? Rozwiązaniem jest zadbanie o wysoką jakość obsługi klienta.Z czego wynikają wysokie koszty obsługi klie...