piątek, 28 styczniaCodzienne Wiadomości Biznesowe
Shadow

Telefonia komórkowa czy stacjonarna – jaką usługę wybrać do średniej firmy?

Podstawą prowadzenia firmy jest dobry kontakt – z pracownikami, zarządem i klientami. Dlatego tak ważne jest dobranie odpowiedniego zestawu usług. Jak ta kwestia prezentuje się w przypadku średnich firm? Lepszym rozwiązaniem będzie telefonia komórkowa czy stacjonarna?

Jakie zalety może mieć telefonia stacjonarna w średnich firmach?

Pomimo tego, że telefonia stacjonarna kojarzy się z przestarzałymi rozwiązaniami, tak naprawdę jest to wciąż technologia na miarę XXI wieku. Została ona całkowicie odmieniona za sprawą VoIP – Voice over Internet Protocol. Aby móc skorzystać z tej infrastruktury telekomunikacyjnej w firmie, niezbędne jest stabilne łącze internetowe.

Za sprawą szybkiego i stabilnego połączenia internetowego technologia VoIP zapewnia znakomitą jakość dźwięku, a także brak opóźnień w przekazywaniu sygnału. Jest to rozwiązanie polecane szczególnie dużym i średnim przedsiębiorstwom. Mogą to być firmy, w których dynamicznie rozwija się struktura komunikacji z klientem lub jest to główny element działalności przedsiębiorstwa, na przykład call center.

Telefonia komórkowa – czy to dobre rozwiązanie dla średnich firm?

Telefonia komórkowa jest prawdopodobnie najwygodniejszym sposobem komunikacji. Wszystkie najważniejsze kontakty ma się w jednym miejscu, co więcej za pomocą smartfona można także odbierać, wysyłać i edytować pliki – na przykład ważne dokumenty. Wybierając odpowiedni model telefonu, można także nadzorować postępy w pracach nad zleceniem czy projektem. Całość uzupełniają praktyczne komunikatory – Skype, Messenger, Discord oraz WhatsApp.

Właśnie ze względu na mobilność i wielofunkcyjność telefonia komórkowa będzie lepszym rozwiązaniem dla średniej firmy. W przedsiębiorstwach o tym charakterze liczy się praktyczna komunikacja, czyli taka, która obejmuje wiele obszarów. Nie można także nie zauważyć korzyści finansowych. Dostawcy telefonii komórkowej oferują zazwyczaj wyjątkowo opłacalne pakiety, zarówno jeżeli chodzi o zakres usług, jak i atrakcyjność ceny dla przedsiębiorców.

Telefonia komórkowa dla firm – jakiego dostawcę wybrać?

Skoro telefonia komórkowa dla firm świetnie sprawdza się w przypadku średnich przedsiębiorstw, to jakiego dostawcę usług warto wybrać? Do najczęściej wybieranych należą Orange oraz INEA. Ich telefonia komórkowa dla firm obejmuje bogaty pakiet usług, a także jest dostępna w atrakcyjnych cenach. Czym się charakteryzują oferty?

Abonament komórkowy dla firm od Orange

Orange ma w ofercie kilka pakietów z abonamentem komórkowym dla firm. Dobrym rozwiązaniem może być Plan Firmowy M. W pakiecie przedsiębiorca otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, a także Internet LTE.

Abonament komórkowy dla firm od INEA

W ofercie INEA znajduje się elastyczna telefonia komórkowa dla firm. Dużym atutem jest to, że jej aktywacja jest możliwa zarówno z numeracją INEA, jak i zachowaniem wcześniejszego numeru. Warto także zauważyć, że INEA jako operator MVNO zapewnia ogólnopolski zasięg sieci Play.

Telefonia komórkowa dla firm INEA cechuje się dużą elastycznością. Dlatego przedsiębiorcy mogą wybrać pakiet, który zawiera interesujące ich usługi. Do największych zalet abonamentu komórkowego dla firm od INEA należy m.in. gwarancja nielimitowanych połączeń głosowych w Polsce, SMS-ów, a także pakiet danych na poziomie 20 GB. Oprócz tego przedsiębiorcy mogą skorzystać z takich opcji pakietu, jak na przykład telefon komórkowy dla pracownika w dzierżawie czy stały kontakt z opiekunem biznesowym, który dopasuje ofertę abonamentu komórkowego dla firm do potrzeb zamawiającego.