Wizytówka to niewielki wydruk reklamowy, na którym znajdują się podstawowe informacje o firmie. Jej forma: kolorystyka, czcionki, rodzaj papieru mogą wiele powiedzieć na temat podmiotu, który opisuje. Poniżej sprawdzisz, jak powinna wyglądać wizytówka i które dane na wizytówce są obowiązkowe.
Jak przygotować projekt wizytówki?
Wizytówka firmowa to najbardziej kompaktowa forma reklamy. Dobrze zaprojektowana będzie przyciągać uwagę klientów i wywoływać dobre pierwsze wrażenie. Jeśli nie wiesz, jak zaprojektować wizytówkę, zgłoś się do nas. W pomożemy ci wykonać projekt wizytówek. Te podstawowe przygotowujemy bezpłatnie. Jeśli zdecydujesz się bardziej skomplikowane rozwiązania, nasz grafik wyceni je dla ciebie indywidualnie.
Zastanawiasz się, jak znaleźć pomysł na wizytówkę? Ucz się od najlepszych w swojej branży. Sprawdź, jakie wizytówki ma konkurencja i czy robią na tobie dobre wrażenie. W wielu programach graficznych (np. Canva) wizytówki dostępne są bezpłatnie. Możesz wybrać jeden z wzorów i przerobić go tak, by spełniał wszystkie twoje oczekiwania.
Wizytówka powinna być przejrzysta. Dobrze, by już po pierwszym spojrzeniu kojarzyła się klientowi z twoją firmą. Tym samym w projekcie warto zachować kolorystykę marki, która dominuje na stronie internetowej lub umieścić logo, które jest powszechnie znane.
W naszej ofercie znajdują się wizytówki klasyczne i dwustronne. Jeśli prowadzisz firmę usługową i chcesz na wizytówce streścić, czym dokładnie się zajmujesz, możesz wybrać wizytówkę dwustronną. Zamiast tego możesz jednak nadrukować na wizytówce jednostronnej kod QR, który przeniesie klienta na twoją stronę internetową.
Wizytówki powinny być drukowane na papierze najwyższej jakości. Oferujemy klientom wizytówki o gramaturze od 160 do 250 g/m2. Mamy do wyboru papier kredowy lub satynowy. Na miejscu klient może obejrzeć je dokładnie.
Wizytówka – jak stworzyć ją samodzielnie?
Przy samodzielnym przygotowywaniu wizytówki, trzeba pamiętać o tym, by przygotować ją w odpowiedniej rozdzielczości – 300 dpi. Warto korzystać z czcionek, które są czytelne. Lepiej wybrać proste fonty spójne z logo. Poza tym nadmiar kolorów na wizytówce także może spowodować, że dane będą trudne do rozszyfrowania.
Standardowa wizytówka prezentuje dane w poziomie. Warto też zachować marginesy 5 mm z każdej strony, by żadna z informacji nie została ucięta. Zacznij od układu wizytówki – największą (pogrubioną) czcionką zapisz nazwę firmy lub imię i nazwisko. Powinny one wyróżniać się na tle pozostałych informacji. Logo lub kod QR umieść z lewej strony. Nasz wzrok identyfikuje obraz od lewej do prawej, więc na podstawie loga od razu skojarzy twoją firmę.
Wizytówka – co powinna zawierać?
Standardowa wizytówka ma rozmiar 90 x 50 mm. To niewiele, dlatego umieść na niej tylko niezbędne informacje. Przykładowa wizytówka powinna zawierać dane identyfikujące firmę: jej nazwę lub imię i nazwisko oraz podstawowe dane teleadresowe (numer telefonu, adres a-mail i www oraz adres siedziby firmy). Takie danej, jak REGON i NIP na wizytówce nie muszą się znajdować. Zamiast nich lepiej hasłowo opisać, czym zajmuje się firma.
Wśród dodatkowych informacji, które można także umieścić na wizytówce są również: godziny otwarcia firmy, a także uproszczona mapa dojazdu do siedziby.
Mimo upływu lat, papierowe wizytówki nie wychodzą z obiegu. Wręczenie wizytówki podczas osobistego kontaktu jest doskonałym zwieńczeniem udanego spotkania i prognostykiem przyszłych relacji. Ten niewielki kartonik będzie mieć za zadanie przypomnieć klientowi o waszej rozmowie wtedy, gdy poszukiwać będzie usług takich, jak twoje. Zadbaj o to, by wizytówki twojej firmy były wyjątkowe. Z nami zrobisz to szybko i w bardzo dobrej cenie.