sobota, 27 lipcaCodzienne Wiadomości Biznesowe
Shadow

Na co zwracać uwagę, wybierając agencję reklamową w Krakowie?

Współpraca z agencją reklamową może przynieść wiele różnych korzyści, takich jak zwiększenie liczby klientów, widoczności w sieci czy rozpoznawalności, a w konsekwencji wzrost sprzedaży. Warunek, jaki musisz spełnić to odpowiednio wyselekcjonowana agencja reklamowa Kraków, dopiero wtedy zyskasz wszystkie istotne dla Twojego biznesu korzyści.

4 rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę, wybierając agencję reklamową w Krakowie

Nawet firma znajdująca się na pierwszym miejscu w Google, może nie spełniać wszystkich Twoich wymagań. Dlatego zawsze, zanim wybierzesz agencję reklamową w Krakowie, koniecznie dokonać skrupulatnej analizy. W szczególności zwróć uwagę na kilka poniższych kwestii.

Dotychczasowe realizacje

Bardzo ważne jest przejrzenie strony internetowej agencji reklamowej. W końcu znajdziesz tam szereg bardzo przydatnych informacji, w tym portfolio czy zakładkę zwaną realizacje. Dowiesz się, jakie projekty dotąd realizowała agencja. Będzie to przydatna informacja z dwóch powodów, gdyż zobaczyć, czy osiągnięty efekt spełniał Twoje oczekiwania oraz z jak dużymi zleceniami firma miała już do czynienia.

Cennik

Nie ma sensu przepłacać, jeśli nie jest to konieczne. Dlatego też koniecznie wykonaj analizę cenników, jakie oferują agencje reklamowe. Bardzo często polecane jest wykonanie tej czynności na samym końcu. Wtedy wytypujesz 2-3 agencje, które spełniają Twoje oczekiwania, następnie możesz ze spokojem sprawdzić, która opcja będzie Ci się opłacała najbardziej pod względem finansowym. W końcu koszty marketingu zaliczane są jako inwestycja w rozwój przedsiębiorstwa, ale jednak nie mają zaburzać płynności finansowej firmy.

Zakres usług

Bardzo ważnym aspektem jest dokładne sprawdzenie, jakie czynności wchodzą w skład konkretnej usługi. Na przykład zlecając agencji reklamowej w Krakowie pozycjonowanie strony internetowej, możesz spotkać się z różnym zakresem tej samej usługi. Jedna agencja wykona w tej cenie audyt, optymalizację, poszuka copywriterów czy wdroży odpowiednią strategią link buildingową, a druga przejmie na siebie jedynie optymalizację oraz typowe czynności pozycjonerskie.

Referencje i opinie w sieci

Warto wpisać daną nazwę firmy w Google i dopisać słowo „opinie” oraz przejrzeć komentarze w Social Mediach. Dzięki temu dowiesz się, co tak naprawdę myślą o wybranej przez Ciebie agencji reklamowej wcześniejsi klienci lub osoby mające z nią styczność. Być może w ten sposób unikniesz popełnienia sporego błędu i wybrania niewłaściwej firmy do współpracy z zakresu marketingu.