piątek, 26 lipcaCodzienne Wiadomości Biznesowe
Shadow

Platforma handlowa dla hurtowni

E-hurtownia to nowoczesna platforma e-commerce, ułatwiająca i usprawniająca codzienne działania handlowe. Jest miejscem komunikacji pomiędzy stronami zawierającymi transakcję oraz źródłem informacji dla kontrahentów. Umożliwia składanie zamówień, wysyłkę dokumentów, pozwala poznać szczegóły na temat dostaw, płatności, logistyki. Czy warto korzystać z usługi ehurt? Co zyskują przedsiębiorcy prowadzący hurtownie?

Jak działa e-hurtownia?

Platforma handlowa e-hurtownia jest narzędziem przeznaczonym dla osób prowadzących hurtownie oraz dla ich klientów. Podstawowym zadaniem, jakie ma spełniać, jest usprawnienie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Narzędzie to oznacza korzyści dla obu stron zawierających transakcję, zarówno dla sprzedającego hurtownika, jak i kupującego odbiorcy. Prowadzi do uproszczenia procesu realizacji zamówienia, pozwala obniżyć koszty i wyeliminować błędy. Z drugiej strony ułatwia dostęp do aktualnych informacji, umożliwia szybką wymianę danych i przesyłanie dokumentów.

E-hurtownia – korzyści dla sprzedawcy

Platforma e-hurtownia stała się narzędziem odpowiadającym na potrzeby wielu przedsiębiorców, którzy wciąż szukają sposobów na zoptymalizowanie procesów w firmie. Korzystanie z niej pozwala uporządkować i usprawnić sprzedaż, począwszy od przedstawienia oferty, aż po kontrolę spływu należności. Automatyzacja oznacza dla hurtowni nie tylko eliminację wielu błędów, ale również wzrost efektywności pracowników i redukcję kosztów. To podstawowe korzyści, jakie może czerpać przedsiębiorca korzystający z ehurt.

Firmy mogą również wykorzystać platformę do prezentowania swojej oferty, zamieszczania informacji o aktualnych promocjach, możliwych rabatach. Tym samym e-hurtownia staje się narzędziem marketingowym – przedsiębiorca może używać banerów reklamowych lub odpowiednich grafik, by zapoznawać klientów z asortymentem. System pozwala na przesyłanie dokumentów, a także zarządzanie reklamacjami.

Użytkownicy platformy mają do niej dostęp przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Mogą nawet przyjmować zamówienia, będąc poza siedzibą firmy. W jednym miejscu gromadzą najważniejsze informacje – historie zakupów i płatności danego klienta, wszystkie reklamacje czy limity kredytowe. Ehurt to także sposób na zwiększenie sprzedaży. Dzięki przygotowywaniu dedykowanych promocji przedsiębiorcy mogą zachęcić odbiorców do składania częstszych zamówień.

Ehurt jako wsparcie klienta

Mówiąc o platformie dla hurtowni, nie sposób pominąć korzyści, jakie czerpią z niej kupujący. Narzędzie daje możliwość wygodnego złożenia zamówienia, a jednocześnie usprawnia jego realizację. Odbiorcy mają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji o oferowanych towarach, możliwych promocjach, limitach kredytowych, warunkach płatności, itp. Platforma oznacza także sprawniejszą komunikację pomiędzy stronami transakcji. Ehurt to oszczędność czasu i minimalizowanie kosztów zarówno w przypadku przedsiębiorcy, jak i odbiorcy.