Po rekordowym roku kultowa marka stawia na ekspansję poza granice Stanów Zjednoczonych.
IRVINE, Kalifornia, 19 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ — Firma Wienerschnitzel, założona w 1961 r. przez Johna Galardiego w południowej Kalifornii, stała się największą na świecie siecią lokali oferujących hot-dogi, dysponującą ponad 300 lokalizacjami i serwującą ponad 120 milionów hot-dogów rocznie. Popularna marka o zabawnej, zapadającej w pamięć nazwie i wyśmienitych, pełnych smaku pozycjach w menu wciąż się rozwija w zachodnich Stanach Zjednoczonych. Obecnie ta rodzinna sieć restauracji jest gotowa rozszerzyć swój sprawdzony model biznesowy na skalę międzynarodową i wprowadzić hot-dogi na światowy rynek.
„W świecie pełnym hamburgerów, pizzy i kurczaków hot-dog to niepowtarzalny i smaczny wybór – mówi Werner Glass, kierownik ds. międzynarodowego rozwoju franczyzy Wienerschnitzel. – Hot-dogi są daniem powszechnie lubianym, a prowadzenie placówki franczyzowej Wienerschnitzel oferuje znacznie wyróżniający się biznes na i tak już zatłoczonym rynku”.
Od prawie 60 lat Wienerschnitzel jest przykładem sukcesu i szansą na dochodowy interes. Dzięki sprawdzonym praktykom operacyjnym i zaangażowanemu zespołowi kierowniczemu franczyzobiorcy odnotowali rekordowo wysoką sprzedaż pomimo trudności związanych z obecną pandemią. Możliwość elastycznego urządzania sklepów, zaawansowane szkolenia, a także silne przywództwo i popyt ze strony konsumentów sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla inwestorów i operatorów QSR.
Wienerschnitzel oferuje jedną z najbardziej charakterystycznych i najsmaczniejszych potraw na tym rynku. Restauracja słynie ze znanych na całym świecie Chili Dogs, Corn Dogs, Chili Cheese Fries, napojów i kremowych deserów lodowych Tastee Freez, dzięki czemu wciąż podbija serca i zaskarbia sobie sympatię klientów.
Wienerschnitzel
Wienerschnitzel, przedsiębiorstwo założone przez Johna Galardiego w 1961 roku, dysponujące wtedy jednym stoiskiem z hot-dogami w Wilmington w Kalifornii, jest jednym z największych pionierów branży restauracji szybkiej obsługi. Obecnie największa na świecie sieć hot-dogów serwuje ponad 120 milionów dań rocznie, a kierując się misją „Serwując jedzenie, służymy innym”, oddaje również określony procent zysków swoim partnerom charytatywnym. Wienerschnitzel, z siedzibą w Irvine w Kalifornii, prowadzi lub jest franczyzodawcą 325 restauracji w 11 stanach. Firma jest obecnie częścią Galardi Group, która jest również spółką macierzystą Hamburger Stand i Tastee-Freez LLC. Zapraszamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera, Instagrama lub kanału YouTube, aby dowiedzieć się więcej o marce.
Źródło: Wienerschnitzel
Źródło informacji: PR Newswire