wtorek, 17 majaCodzienne Wiadomości Biznesowe
Shadow

Co powinna mieć dobra aplikacja dla sygnalistów?

Prawidłowy rozwój przedsiębiorstwa niekiedy potrzebuje radykalnych zmian, które usprawnią działanie firmy. W tym celu stworzona została aplikacja dla sygnalistów, dzięki której przedsiębiorcy mają możliwość bezpośredniej, a zarazem anonimowej komunikacji z pracownikami, którzy mogą zgłaszać wszelkie zauważone nieprawidłowości. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, wybierając aplikację dla sygnalistów.

Aplikacja dla sygnalistów – na czym polega jej działanie?

Aplikacja dla sygnalistów została zaprojektowana tak, aby w szybki i łatwo dostępny sposób pracownicy mogli zasygnalizować jakiekolwiek problemy istniejące w życiu firmy. Dzięki takiemu zabiegowi, przedsiębiorca, już na początku przesłanek o nieprawidłowościach może wprowadzić znaczące zmiany, które mogą doprowadzić do naprawienia niepożądanych sytuacji bez strat finansowych firmy oraz utraty wizerunkowej. Zapobiegając braku zaufania podczas zgłaszania problemu, aplikacja dla sygnalistów działa w pełni anonimowo, co oznacza, że sygnalista w żaden sposób nie prezentuje swoich uwag jawnie, dzięki czemu nie musi się obawiać o niekorzystną reakcję przełożonych lub współpracowników wymierzoną w jego kierunku.

Na co zwrócić uwagę – aplikacja dla sygnalistów

Szukając odpowiedniego narzędzia, jakim jest aplikacja dla sygnalistów, musisz zwrócić uwagę na jej stosunek prawny. Istotnym elementem jest zachowanie wszelkich standardów ochrony danych osobowych, powszechnie znanych pod nazwą RODO. Ponadto ważnym elementem jest zgodność z ustawami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, oraz zgodny z dyrektywą o ochronie sygnalistów, wydaną przez Parlament Unii Europejskiej. Narzędzie jest niezwykle proste w obsłudze, a przy okazji przejrzyste, dlatego każdy sygnalista bez problemu wskaże niepożądane działanie w sposób szybki i skuteczny.

Dlaczego aplikacja dla sygnalistów jest tak skuteczna?

Wiadome jest, że szybkie zgłaszanie problemu i jego natychmiastowa weryfikacja jest znacznie skuteczniejsza niż nawarstwienie się kilku niepożądanych działań, z których w późniejszym czasie ciężko wyprowadzić przedsiębiorstwa bez naruszenia imienia firmy. Anonimowy sposób komunikacji zwiększa zaufanie pracowników, którzy często jako pierwsi dostrzegają jakiekolwiek zdarzenia niepożądane i w bardzo szybkim czasie mogą zgłosić odstępstwa, umożliwiając tym samym szybkie podjęcie działań naprawczych. Ze względu na prostotę budowy aplikacji dla sygnalistów jest ona nie tylko łatwa w obsłudze, ale także nie wymaga skomplikowanych procesów wdrożeniowych ze strony informatyków firmowych.

Narzędzie dostępne dla wszystkich

Aplikacja dla sygnalistów stworzona np. przez whiblo.pl została wyposażona w dwa języki – polski oraz angielski, dzięki czemu znajdzie swoje zastosowanie w firmach międzynarodowych. Dodatkowo narzędzie można skonfigurować oddzielnie, dopasowując je do Twoich potrzeb oraz zasad funkcjonowania Twojej firmy. Każde połączenie oraz zgłoszenie jest indywidualnie szyfrowane, oraz przechowywane do 3 miesięcy po dacie wygaśnięcia umowy obsługi firmy.